KSV Oud-Turnhout

Zaterdag 16 december 2023 om 19u30
KSV Oud-Turnhout vs KFC Poppel

KSV Oud-Turnhout

Ploegfoto's te bestellen via deze link

Voetballen bij KSVOT
Heb jij zin om te voetballen?
KSV Oud-Turnhout is een warme club waar je kind en jij zich snel thuis zullen voelen. Je zoon en/of dochter kan lid worden van onze club vanaf het jaar dat hij/zij 5 jaar wordt.
Wij streven ernaar om onze jeugdspelers een zo aangenaam & kwalitatief mogelijke opleiding aan te bieden.

Voetballen bij KSVOT:
- Trainingen met een hoog Fun-gehalte in combinatie met veel leermomenten.
- Samen sporten met vriend(inn)en.
- Deel uitmaken van een toffe club.
Voor meer informatie kan u terecht:
E-mail: jeugdksvot@telenet.be
TVJO: Peter Vervecken - 0497 24 25 92
Jeugdvoorzitter: Eddy Bauwens - 0496 72 51 88

Wij promoten voetbal door voetbalplezier, vorming, teamsport en een gezonde dosis competitiegeest.
Als club willen we dit bereiken door een dergelijk uitgebouwde jeugdwerking, waar opleiding, de speler en zijn spelplezier centraal staan.

Dit alles valt uiteraard samen met een gezonde en sportieve clubgeest.
Wilt u uw kind of uzelf inschrijven bij onze club of wenst u meer informatie?

Klik dan hier voor meer info.

Begeleider worden?
Ben je graag met voetbal bezig en heb je ambitie om kinderen gemotiveerd te trainen? Of speelt jouw zoon of dochter in 1 van onze ploegen en wil je graag afgevaardigde van dat ploegje worden?
Stuur dan gerust een mail naar jeugdksvot@telenet.be of neem contact op met:
Eddy Bauwens +32 496 72 51 88

Helpende handen in de club
Kom je elke match van je kind(eren) kijken en wil je tussendoor even bijspringen in de kantine? Wil je op een zaterdagavond naar de eerste ploeg kijken en terwijl helpen achter de toog?
Dan zijn wij opzoek naar jou.
KSVOT is altijd opzoek naar enthousiaste mensen die graag met ons mee willen denken en helpen met de dagelijkse werking van de club.
Mensen die lid willen worden van het bestuur zijn ook zeer welkom!

Klik hier voor meer info.

Evenementen team
Ben jij gemaakt voor een feestje en organiseer je graag dingen? Ons evenementen team is altijd opzoek naar ideëen, inspiratie en helpende handen. De afgelopen jaren hadden we al een aantal Derby fuiven, enkele etentjes en onze Aprés ski fuif
Wil je hier graag meer informatie over? Neem dan even contact op via jeugdksvot@telenet.be
Life is simple... eat, sleep, play football

Volgende thuismatch:

Zaterdag 16 december 2023 om 19u30
KSV Oud-Turnhout vs KFC Poppel

Voetballen bij KSVOT
Heb jij zin om te voetballen?

Voetballen bij KSVOT:
- Trainingen met een hoog Fun-gehalte in combinatie met veel leermomenten.
- Samen sporten met vriend(inn)en.
- Deel uitmaken van een toffe club.
Voor meer informatie kan u terecht:
E-mail: jeugdksvot@telenet.be
TVJO: Peter Vervecken - 0497 24 25 92
Jeugdvoorzitter: Eddy Bauwens - 0496 72 51 88

Dit alles valt uiteraard samen met een gezonde en sportieve clubgeest.
Wilt u uw kind of uzelf inschrijven bij onze club of wenst u meer informatie?

Klik dan hier voor meer info.

Begeleider worden?
Stuur dan gerust een mail naar jeugdksvot@telenet.be of neem contact op met:
Eddy Bauwens +32 496 72 51 88

Helpende handen in de club
Dan zijn wij opzoek naar jou.
Mensen die lid willen worden van het bestuur zijn ook zeer welkom!

Klik hier voor meer info.

Evenementen team