Cororna richtlijnen
Wenst u alle corona richtlijnen voor zowel spelers, ouders en supporters te lezen?
Klik dan hier.

Voetballen bij KSVOT?
KSVOT is een club die voetbal wil promoten door voetbalplezier, voetbalvorming, teamsport en een gezonde dosis competitiegeest.
Wij willen dit bereiken door een degelijk uitgebouwde jeugdwerking, waar opleiding, de speler en zijn spelplezier centraal staan.
Dit alles valt uiteraard samen met een gezonde en sportieve clubgeest.

Denk jij ook aan voetballen?

Dan kan je bij ons terecht.
We proberen als club goed voetbal te brengen omringd door een kwaliteitsvolle begeleiding en dit in aangepaste moderne infrastructuur.

KSVOT biedt vanaf 5 jaar speelgelegenheid in een officiële competitie met een goede opleiding door gemotiveerde trainers.
Hiervoor zijn momenteel binnen KSVOT ongeveer 75% gediplomeerde trainers actief, waarvan meerdere UEFA niveau geschoold.
Dit alles aan een verantwoorde prijs, zodat voetballen voor ieder kind toegankelijk is.

Helpende handen gezocht!
Bij een voetbalclub komt meer kijken dan alleen maar voetbal.
Om alles rond "het spelletje" vlot te laten verlopen zijn er heel wat helpende handen nodig.
KSVOT is dan ook opzoek naar extra hulp voor in de kantine, mensen die zich gedurende de week 's avonds, tijdens het weekend of op wedstrijddagen even kunnen vrijmaken.

Zo zijn we altijd opzoek naar mensen die willlen helpen achter de toog, bij het proper houden van het complex, evenementen van de club...
Ook studenten en egen jeugdspelers zijn hiervoor zeker welkom!

Wie meer info wenst, kan contact opnemen met ons via mail: jeugdksvot@telenet.be of kom gerust langs in de kantine en stel ja vragen aan 1 van de medewerkers.

Vele handen maken het werk lichter.
Alvast bedankt!

Lid worden van het bestuur?
Wij zijn opzoek naar enthousiaste mensen die graag met ons mee willen denken en helpen met dergelijke werking van de club.
Dus als je ideeën hebt in verband met:
- Het verder opbouwen van onze jeugdwerking.
- Helpen met organiseren van evenementen.
Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Wat moet je doen als bestuurslid?

Wel, wij houden regelmatig een vergadering waar de belangrijkste zaken worden besproken.
Dit om een zo goed mogelijk kader te vormen, waarin zowel jeugdspelers en begeleiders zich ten volle kunnen gooien om hun hobby uit te oefenen.
Ieder bestuurslid mag zijn mening geven en eventueel enkele dingen uitwerken samen met andere bestuursleden of leden.

Geïnteresseerd?

Heeft u interesse of wilt u graag nog wat extra informatie?
Stuur dan een mail naar jeugdksvot@telenet.be

De Club
KSVOT staat voor Koninklijke Sportvereniging Oud-Turnhout.
De club werd opgericht in 1935 met het stamnummer 3327.

KSVOT maakt deel uit van het sportcomplex De Hoogt gelegen nabij het centrum van Oud-Turnhout.

Voorzitter:
Bart Van Geirt        +32 485 75 95 17