ER WORDT MOMENTEEL HARD GEWERKT AAN DE WEBSITE. ALLE BELANGRIJKE INFORMATIE KAN U AL WEL TERUG VINDEN. DE LAYOUT WORDT ONDER HANDEN GENOMEN DEZE DAGEN.

Volgende thuis wedstrijd 1ste ploeg:

Zaterdag 06/08 om 18u30
KSV Oud-Turnhout - FC Wezel Sport B

Beker van Antwerpen

APP VAN KSVOT!
KSV Oud-Turnhout gaat in de toekomst werken met een eigen APP.
Dit met de bedoeling om spelers, supporters, ouders, bestuursleden etc dichter bij elkaar te brengen.

Voor deze APP werkt onze club samen met Expo Sport Media en er wordt momenteel hard aan gewerkt om deze helemaal in orde te brengen.

Hoe kan je de APP verkrijgen? Heel simpel!
Je kan hem via de apple app store of google play, volledig gratis uiteraard, downloaden! Eens de app gedownload is maak je een persoonlijke login aan en selecteer je de club.

Je kan al zeker eens een kijkje gaan nemen, meer informatie volgt later nog.

Voetballen bij KSVOT
Wij promoten voetbal door voetbalplezier, vorming, teamsport en een gezonde dosis competitiegeest.
Als club willen we dit bereiken door een dergelijk uitgebouwde jeugdwerking, waar opleiding, de speler en zijn spelplezier centraal staan.

Dit alles valt uiteraard samen met een gezonde en sportieve clubgeest.
Wilt u uw kind of uzelf inschrijven bij onze club of wenst u meer informatie?

Klik dan hier voor meer info.

Trainer / afgevaardigde worden
Ben je graag met voetbal bezig en heb je ambitie om kinderen gemotiveerd te trainen? Of speelt jouw zoon of dochter in 1 van onze ploegen en wil je graag afgevaardigde van dat ploegje worden?
Stuur dan gerust een mail naar jeugdksvot@telenet.be of neem contact op met:
Eddy Bauwens +32 496 72 51 88

Helpende handen in de club
Kom je elke match van je kind(eren) kijken en wil je tussendoor even bijspringen in de kantine? Wil je op een zaterdagavond naar de eerste ploeg kijken en terwijl helpen achter de toog?
Dan zijn wij opzoek naar jou.
KSVOT is altijd opzoek naar enthousiaste mensen die graag met ons mee willen denken en helpen met de dagelijkse werking van de club.
Mensen die lid willen worden van het bestuur zijn ook zeer welkom!

Klik hier voor meer info.